Rabu, 1 Mac 2017

Kesian Pakcik tua tadi..Hmmmm


Kesian Pakcik tua tadi..pendapatan cukup makan ja. Datang kedai nak MNP (kekal nombor lama) tapi nombor lama pula expire kena top up hidupkan balik. Maaflah dik duit Pakcik tak cukup. Pakcik tu dah beli Onexox dengan aku dulu. Ini sim kedua, asal nombor Celcom tapi di MNP percuma ke sim RM100 sekeping. Aku Tanya Pakcik bayar ke RM100 tu, tak aihh percuma ja orang tu bagi. Habis kenapa nak tukar ke Onexox. Tak tahan katanya, sebulan dipaksa top up RM50. Ni orang tu call lagi suruh Pakcik top up lagi RM50. Pakcik bukan orang kaya. Masa ambil sim dia kata Pakcik boleh dapat duit tiap bulan, ni Pakcik guna keluar duit lagi banyak ada la, masuk haram sesen pun takda.
Kesian Pakcik tu, dalam mencari rezeki kita ingatlah sama rezeki orang lain, jangan rampas@paksa mereka.
Onexox tiada paksaan tambah nilai, top up bila perlu sahaja. Dalam mengejar dunia jangan lupa akhirat. Biar user aku tak top up 6 bulan atau setahun asal aku dapat bantu dia dari membazir.

#sim rm10 yang menjana PENDAPATAN PASIF
#copy dari rakan onexox lain

onexox tak membebankan pada pakcik2 makcik2 diluar sana..
sapa nak bertukar ke simkad onexox..boleh lah PM saya ye..
hanya rm10 sahaja...layak dapat validity 2tahun 4 bulan..so xlah nak topup bulan2 semata2 nak aktivkan nombor tu kan..

#penjimatan ditangan anda..insyaallah..

PM saya 0176653586 buat temujanji anda


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger